Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Rafkó

Rafkó, okosságok, lehúzások, piaci-, vásári- és másholi dumák, történetek - avagy (túl)élni nem csak Budapesten kell.

Elérhetőség

Ide írhatsz nekem, ha kommentelni nem akarsz: rafkoblog@gmail.com


Felelősségvállalás:

A blog a 18+ korosztálynak szól.

A blogon olvasottakat senki ne utánozza vagy ismételje meg! Nem azért, mert jogvédett ötletek ezek. Hanem, mert legtöbbjük olyan bűncselekmény, amiért annak elkövetője vagy elkövetői már bűnhődtek, vagy jelenleg is büntetésüket töltik. Illetve ezúton közöljük az itt olvasottakból "megvilágosodni vágyó elmebajnokoknak", hogy az információk felhasználásából eredő esetleges károkért és hátrányokért semmilyen felelősséget nem vállalunk!

A bepötyögött történetek valós, megtörtént eseményeken alapszanak, nagyon is! De egyébként kitalált történetek. Valamint néhol magán a kitaláción is módosítottunk, hogy a történet kerek legyen, illetve, hogy ne sértse senki önérzetét, aki esetleg érintett lehet. Így, ha valaki magára ismer, az csakis a véletlen műve. Az itt leírtakból mindenki vonja le a megfelelő konzekvenciát és okuljon, hogy őt ne tudják hasonló módon rászedni. Valamint nevessen, ha egy-egy történet arra készteti.

A blog minden bejegyzése saját szellemi termék, azokat felhasználni csak hivatkozással szabad, irásos hozzájárulás után.

Rafkó a FÁCSÉN

Friss topikok

  • mitisirjak: Az irományod fárasztó volt,ezért nem is tudtam végig olvasni,csak pár okosnak tűnő mondatod, amibő... (2014.12.07. 09:27) Dzsehova tanúi -a szerk. bejegyzése
  • Rafkóblog: @Szerda Úr: Igen, már tegnap is láttam ugyanezt a hirdetését másik blogon is... én adok neki egy e... (2012.03.26. 09:45) Vendéghányás ft./vs. dohányzás -a szerk. bejegyzése
  • Mosolyszemű: Követem az eseményeket,haladjatok már,olvasnék..... (2012.03.16. 09:18) Miért?
  • Rafkóblog: @paraZITA: nem tudom, hogy minek kellene hívni. Csak sztorizgatok. (2012.03.13. 09:21) UPDATE!

Intró és warm-up

Rafkóblog 2012.03.11. 09:00

Intro és warm-up!

Nos... a történeteim nem nyúlnak vissza kr. előtti korok rég múltjába vagy hatalmas történelmi eseményekig, mivel egyrészt még 30 sem vagyok ... (hm...:) ) másrészt meg ez nem is ilyesmiről szól.. Ezek a történetek sokkal inkább egy "kicsit" félre siklott élet-vígjáték-dráma-bohózat-sci-fi-bűnügyiregény részei. Vagy mi a franc.

 


Nem tudom megfogalmazni jobban, nem is akarom. Bele is vágnék egy történetbe, ami remélhetőleg kicsit közelebb enged majd minket ennek az egésznek a kibontakozásához.

Szóval, életem nagy részét egy Csongrád megyei városban éltem, ott gyerekeskedtem, ott tanultam, sportoltam stb. Majd ott is kóstoltam bele az életnek abba a szegmensébe, ami ezelőtt pár millió éve még a paradicsom „tiltott fája” lett volna. Miért is az?? És mi is az?? Na az majd mindjárt kiderül.
Mindenek előtt azért szeretném megjegyezni, hogy életem ezen éveit anyámmal, apámmal,és bátyámmal éltem, akiktől ezek után a "tiltott falatok" után nagyon, de nagyon eltérő életet éltek az enyémhez képest. Bárcsak követtem volna őket akkor! Na de ez nem a sírás helye... :) Szóval én belekóstoltam a BŰNBE :) Az egyszerű elintézési módokba, a gyors pofon kiosztásokba. Él küzdősportoló révén persze ez kézenfekvő is volt. Igen elcsábított ez a fajta stílus, ez a fajta élet. De! Visszatérve a gyökereimhez –család: hááát ... asszem nem túlzok nagyot, ha azt mondom: visszamenőleg a családfámon úgy az őskorig, egy szabálysértés nem volt, de még egy nyamvadt biztonsági övért sem volt senki megbüntetve. Én meg: igazi black ship effektus. Húúha... na szóval ilyen környezetben éltem, viszont teljesen más életszemlélettel a megélhetés-, a felfogás-, az egymáshoz való hozzáállás ésatöbbi terén.

Tehát beismerem: elcsábultam. És a legnagyobb baj ezzel az volt, hogy sokan (akik még ekkor sokkal okosabbak voltak nálam ilyen téren), felismerték bennem az állatot, a "legyőzhetetlent". Pár szóval ki tudták maguknak használni azt, amit én esetleg szórakozásból is meg tudtam csinálni. Vagyis annak vettem. Így megkörnyékeztek, dolgokat ajánlottak fel stb. „Belemegyegettem” ebbe-abba.
Hangsúlyoznám: hamarosan rájöttem arra, hogy akár saját magam javára is fordíthatnék valamit akkor, ha már ugye másoknak is tudok ezzel keresni. -Keresek én magamnak - gondoltam. Na és se szó se beszéd, el kezdett nagyon érdekelni a dolog, az asztal túlsó oldala :) Az üzletelgetés, az okosság, meg minden szar ... érted? :) Talán lesz majd kapacitásom –és, rajtad áll, talán motivációm is-, hogy bővebben kifejthessem ezeket apránként.

Hosszú út vezetett idáig, sok év. Persze relatív, böriben fél év is hosszú lehet. Itt uszkve 10 évről beszélek. Ez alatt tényleg rengeteg marhaságot láttam-hallottam. Volt szerencsém (?) beszélgetni ismert és elismert bűnözőkkel, csicskaverebekkel, segélyen tengődő Mercedes tulajokkal, kurvákkal, börtönviselt politikussal, építkezési vállalkozókkal épp úgy, mint ügyvédekkel, orvosokkal vagy akár pedagógusokkal demagógusokkal. Sőt! Ismerek könyvtárszakost és informatikust is :) A lényeg: igen sokféle végzettségű és képzettségű formát láttam már, minddel kijöttem valahogy. Remélem, veled is ki fogok jönni. Ha nem? Hát akkor nem neked írok. Tipli, olaj.

Eddig az intro, jöjjön a warm up.

Ez pedig legyen a jelenem. Egy mostani átlagos munkanapomból csipegetve emelnék ki pár szórakoztató, megdöbbentő részletet. Mondom: még csak csipegetünk.

Jelenleg üzletelgetek (régen ezt hívhatták volna seftnek is). Piacolgatok, vásárokba járok. Árulok én bútorokat, telefonokat, gyerek dolgokat, porcelánokat, aranyakat, kocsit, házat, mindent. Ami csak jön.
Ahogy utaltam is már rá : nagy az isten állatkertje... ugye...?! Ugye ismerős?! Had álljon itt a tétel bizonyítása, avagy rögtön egy harmad fokú sokismeretlenetes egyenlet, teli hülyeségmérési koefficiensekkel. Had bizonyítsam be, hogy vannak emberek, akiknek az értelmi színvonala asszimptotikusan konvergál nullához.

Rövid lesz, de ízelítőként megteszi. Történt, hogy hozzájutottam egy akkoriban ugy aránylag jónak minősülő kis mobiltelefonhoz és hát ugye természetesen indul a nap, kelek, megcsinálom a reggeli wellness programot (cigi-kv-wc-kv-wc-cigi-kv). Elindulok a piacra magamnak, kiállok a megszokott placcra, kidobom a telefont, meg a többi primőr árut. Öccsém, jött is hamarosan egy potenciális áldozat, aki ilyen tipikus állandóanapiaconvagyokhogytudjakvenniegycsomószirszart típusú pali volt. Ismerős arc, a piaci viszonyokhoz képest kurva sok lóvékért vásárol a pali, üzletelt velem is párszor :) Eladtam neki egy szakadt könyvet ... kétszer. Meg egy bizsu nyakláncot, de úgy, hogy 1500 forintra mondtam és a végén már 2500ért vitte el. Szóval nagyon szeretne jó üzletet kötni mindig, de sose sikerül neki.

Mr.vegyünkmindenszirszart oda jön hozzám és kb. 3 köbméteres sóhaly után felkérdez, de bazdmeg mint james bond a 007es lófaszban, amikor a csajt kéri fel táncolni... tudod ilyen atom kamu fejjel, hogy határozott vagyok, de mégsemszintekábé. -Ménnyi az a telefon jójember?? -kérdezi Mr.sziremszarom. -Hááát… (gondoltam mondok egy jó nagyot neki, hátha megijed ez a balfasz és mára békén hagy) -Húsz darab ezrös kis komám. A palinak a szeme kikerekedik, vakargatja az állát keményen. Láttam, hogy beleszeretett a telefonba -és most össze szedi minden eddigi velem szerzett tapasztalatát, mindent vazzeg, és a következőt mondta… figyeld vazz beszarsz… Aszondja a csóka: 25 000 és akkor elviszem :D Na hát én is vettem egy 4 köbméteres levegőt és engedve a szeretett vevő akaratának, nem alkudoztam tovább és odaadtam neki az általa kínált összegecskéért.
De azért, hogy ne legyen teljesen olyan látszatú a dolog, hogy ilyen szemét vagyok, hozzá teszem, hogy adtam neki hozzá két frankó töltőt, meg egy headset-et. Bónuszba öcsém, ajándékba, á la grátis! Mondjuk egyik se volt való az újonnan beszerzett telefonjához, de ajándék lónak ne nézd a fogát... Úgyhogy Mr.szirszar elégedetten távozott a helyszínről.

De ahogy ennek az aktusnak vége lett, már szemben kezdődött a másik. Totya. hívjuk így ezt a csupa szív és jólelkű, alsó hangon 140 kg-os "indiai" származású fiatalembert, épp egy 30 cm-es, BleckBear nevezetű műfaszt akar eladni 500 forintért egy 65-70 éves öregembernek úgy, mint "massirozó ghépp”. Na, miután Totya prezentálta az öregemberen, hogy hogyan is működik, az egész piac sikított a nevetéstől...el bírsz te képzelni egy 140 kg-os szőröstalpút, ahogy egy pörgő-forgó óriásműfasszal csapkod egy apró, bottal járó kis öregembert a nyakán?!?!?! Hát próbáld meg és röhögj, mert komám én vagy 3 percig röfögtem az asztalon.

De ezeknél a hülyéknél már csak a filléres emberek a jobbak...vagyis rosszabbak, tudja a franc, de hihetetlenek. Geci ezek úgy néznek ki már ránézésre is, hogy a Jobbik hozzá képest egy szélső bal oldali párt. Jön a spúrgeci és nagy türelmetlenül megkérdezi egy PAPÍRDOBOZRÓL, hogy Mennyi??? Mondom neki , hogy csak egy 100 forintosba kerül uram, nem több... Erre ő: Óóóóóóóóóóóóóóóó...mennnnyi????? Mint az ötös lottó reklámban az ember... Hát vazze’ én csak pislogtam... Mondom félre mondhattam valamit vagy ő hallotta rosszul...vagy én nem tudom, de a csákó olyan fejett vágott, mintha legalább 100 000-et mondtam volna. Majd ezután se szó se beszéd, vállat vont a köcsög és lelépett... Megsértődött? Az mondjuk sosem derült ki, hogy min: túlzottan kevesellte és azt hitte, hamisított a papírdoboz? Gondoltam is: mi van ezzel? Semmi? Hát mi a faszt lehet kapni manapság 100 forintért?
(Gonorrheát például - a szerk.)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rafko.blog.hu/api/trackback/id/tr974308890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása